مجله اس ام اس

مجله اس ام اس
وبلاگی پر از اس ام اس های مختلف لطفا در نظر سنجی و امتیاز به هر مطلب شرکت فرمایید.با تشکر
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله اس ام اس و آدرس jok-sms91.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 اندكی عاشقانه تر زیر این باران بمان

 

 

 

ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت كند . . .

 

 

 غمگین تر از همیشه تو ا بوس میکنم

این لحظه را به عشق شما بوس میکنم

اینقدر عاشقانه دلم تنگ میشود

 گاهی تو را شبیه خدا بوس میکنم

 

اندكی عاشقانه تر زیر این باران بمان

ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت كند . . .

 

 

 غمگین تر از همیشه تو ا بوس میکنم

این لحظه را به عشق شما بوس میکنم

اینقدر عاشقانه دلم تنگ میشود

 گاهی تو را شبیه خدا بوس میکنم

 

"گفته بودی که شوم مست و دو بوست بدهم"

 زیر پل ماچ به آن لپ ملوست بدهم

آتش دیر مغان شعله کشد از لب تو

گرچه جزغاله شوم یکسره بوست بدهم

 

نیست در این گفته من سوسه ای                  گر تو به من قرض دهی بوسه ای

بوسهء دیگر سر آن مینهم                             لحظه دیگر به تو پس میدهم

گفته بودم كه اگر بوسه دهی،توبه كنم

كه دگر باره ازین خطاها نكنم

بوسه دادی،چو برخواست لبت از لب من

توبه كردم كه دگر توبه ی  بیجا نكنم

بوسیدن قول ماندن نیست شروع با هم بودنه

درک و هم را فهمیدن و حس به هم رسیدنه . . .

 

 

لبهای مرا از همه استثنا کن

یک بوس خصوصی به لبم اهدا کن !

 

 دیگه بوسه قدقن

 ماچ و عشوه قدغن

 توی عمق فاجعه

رفتن بی جا قدغن

جمع دو تایی ما

باشه به هر جا قدغن

 

 


بوسه اسم است، چون عمومی است.

 فعل است، چون هم لازم است هم متعدی .

 حرف تعجب است، چون اگر ناگهانی باشد طرف مقابل را مات و مهبوت میکند.

 ضمیر است، چون از قید انسان خارج نیست .

حرف ربط است، چون 2 نفر را به هم متصل میکند.

 

 

عجب لبی ! شكرستان كه گفته اند ، اینست

چه بوسه ! قند فراوان كه گفته اند اینست

به بوسه حكم وصال مرا  امضا كن

كه آن نگین سلیمان كه گفته اند اینست

شرابی از لبت در جام کردی

مرا با بوسه شیرین کام کردی

دلم آهوی وحشی بود و او را

ندانم با چه افسون رام کردی

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 6 بهمن 1391برچسب:بوسه,, ] [ 11:54 ] [ مهدی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درموردوب

سلام خدمت تمامی کسانی که این وبلاگ را برای خواندن اس ام اس انتخاب کرده اند از انتخاب شما متشکرم و امیدوارم که این وبلاگ بتواند خواسته شما را برآورده کند .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 61
بازدید هفته : 68
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 40377
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1



  • دانلود فیلم
  • دانلود نرم افزار
  • قالب وبلاگ